میکس سایه و هاشور

مدل سایه ابرو ایده خوبی برای پر کردن ابرو های کم پشت است

هاشور ابرو

هاشور ابرو چیست؟ هاشور با تتو چه تفاوتی دارد؟

در واقع تتو همان روش قدیمی و غیر ایمن تزریق رنگدانه به زیر پوست میباشد که قرار دادن رنگدانه های شیمیایی با منشا خارجی در زیر پوست که باعث تغییرات رنگی می شود که این حرکت را خالکوبی یا تاتو می نامند. برای تاتو (خالکوبی) از سوزنهای غیر ایمن استفاده می شود که علاوه بر داشتن درد فراوان و خونریزی زیادی هم به همراه دارد. اما هاشور ستفاده از دستگاه های دارای مجوز بهداشت ،رنگ دانه های تولید شده بر اساس اصول زیست سازگاری،استفاده از سوزن های یکبار مصرف استریل به صورت کارتریج و تنظیم عمق دقیق سوزن و انجام کار با حفظ حالت طبیعی چهره می باشد.

هاشور ابرو

در حال حاضر بیشترین کاربردهاشور ،آرایش دایم است.رسالت ما و اولویت ما حفظ سلامتی و زیبایی یک مشتری است سپس بعد اقتصادی کار خود را در نظر می گیریم پس برای اینکه به این رسالت خدشه ای وارد نشود سعی کنیم با ارایه بهترین ها،حافظ زیبایی و سلامت عزیزانی باشیم که به ما اعتماد می کنند. در سالی که گذشت بنده تمام سعی و تلاشم را به طور مستمر در زمینه آموزش و گسترش هاشور (آرایش دایم) گذاشته ام.که در این مدت سعادت آموزش به بسیاری از همکارانم را در شهر های مختلف داشته ام.

چرا تاتوی ابرو بعد از مدتی قرمز می شود؟

به طور کلی رنگ قهوه ای از ترکیب رنگ مشکی و قرمز به دست می آید. پس هیچ قهوهای بدون قرمزی نیست. حتی قهوه ای که تن زیتونی یا دودی داشته باشد. حالا هر چقدر قهوه ای روشن تر باشد ، قرمزی بیشتر و هر چقدر تیره تر باشد ، قرمزی بیشتر و هر چقدر تیره تر باشد دودی تر است و از آنجایی که پوست ما هم از رنگدانه قرمز تشکیل شده ، بعد از دفع رنگ از پوست بوسیله بدن رنگدانه قرمز رنگ و بدن بجا می ماند و در افراد مختلف بصورت متفاوتی دیده می شود.

رنگ تاتو

چرا رنگ تاتو پاک می شود؟

به طور کلی رنگ تاتو از ترکیباتی ساخته می شود که جذب بدن نمی شود و با گذشت زمان بدن رنگ را دفع می کند و در پوستهای مختلف زمان های متفاوتی دارد.

دوام تاتو

چرا تاتوهای قدیمی ماندگارتر بوده اند؟

اینکه تاتو در گذشته دوام بیشتربه علت استفاده از رنگهای تیره بخصوص مشکی بوده و همچنین در گذشته تاتو بسیار عمیق تر زده میشد رنگ مشکی تنها رنگی هست که هرگز پاک نمی شود.

اگر سوالی دارید بپرسید